
Reklamacje
Jeśli otrzymany towar ma wady lub jest zupełnie inny niż zamawiany, możesz złożyć reklamację.
Odeślij reklamowany produkt razem z opisem reklamacji i dowodem zakupu na adres:
TKD Jarosław Bigos
ul. Ceglana 5/21
24-100 Puławy
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamacją.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny – pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Masz pytania? Pisz: nasierowskajoanna@gmail.com